Toplinsko zatopljenje, ozonske rupe i neizbježna mikroplastika, nažalost, postaju dio naše svakodnevice. Briga za naš planet više nije samo puki trend, već način života naših kupaca. Ekološka osviještenost ulazi u mentalitet svakodnevnog postojanja i kroz takvu svijest navigira i
potrošač.
NOVO DOBA – NOVI POTROŠAČI
Ekološko prihvatljivo pakiranje ne pomaže samo našoj Zemlji da lakše diše, već Vaš brend stavlja na mapu velikoj potencijalnoj grupi kupaca.
Eko prihvatljive opcije više nisu samo alternativa koju možemo koristiti. One postaju „must have”.
Kako milenijalci čine sve veći dio potrošačke baze, svjedoci smo toga da sve veći dio javnosti usmjerava svoju kupovnu moć prema tvrtkama s kojima se etički slažu. Ekološka ambalaža tako postaje temeljni dio identiteta svakog brenda. Usvajanje ekološki prihvatljivih praksi pomaže osnažiti vaš brend angažiranjem publike i izgradnjom povjerenja. Usklađujući se s vrijednostima kupca, vaš brend njima postaje bliži, potiče veću lojalnost i u konačnici dovodi do veće prodaje tijekom vremena.
PRVI DOJAM JE NAJBITNIJI
Papirnato pakiranje uvelike je napredovalo posljednjih godina – ne samo da je snažno i sigurno, već i štedi troškove.
Iskustvo interakcije s pakiranjem je osjetilni i psihološki odgovor kupaca na proizvod. Kao prva fizička interakcija s vašim proizvodom, ambalaža je neophodna za pozitivno iskustvo proizvoda i djelovat će kao produžetak vaše marke. Papirnato pakiranje dobre kvalitete može izgledati skuplje i kvalitetnije od tradicionalnog plastičnog pakiranja. To će vašim klijentima pružiti izvrsno početno iskustvo proizvoda, što i prije konzumiranja samog proizvoda komunicira kupcu – ovo je odličan proizvod.
RECIKLIRANJE
Mogućnost reciklaže pakiranja dobiva na sve većoj važnosti pri odabiru kupnje kod kupaca. Štoviše, dokazano je da su kupci spremni platiti i više za kvalitetno pakiranje. Olakšajte svojim kupcima zeleni životni stil, kako biste skupa mogli pozitivno djelovati na okoliš i tako stvarati dugoročni odnos.
46% kupaca ima veću vjerojatnost da će kupiti proizvod ako mogu reciklirati ambalažu proizvoda. To je dio razloga zašto 40% robnih marki ističe održiviju ambalažu kao područje ulaganja.
Mi nudimo kartonske kutije s PVC prozorom ili s punim kartonskim poklopcem. One su samosložive s bioplastificiranom unutrašnjosti – ne propuštaju masnoću niti vlagu. Sva se pakiranja također mogu personalizirati te nositi ime i logo Vašeg brenda za maksimalno profesionalan dojam i moderan dizajn.