Brendiranje je umjetnost izjednačavanja onoga što biste vi voljeli da drugi misle o vašem brendu i onoga što zaista misle o vašem brendu. Brendiranje proizvoda jedan je od najpopularnijih načina brendiranja.
Kako uspješno brendirati proizvod?
Veliki broj tvrtki koristi ne samo jedan, već i nekoliko različitih načina brendiranja kako bi ostvarili svoje ciljeve. Odabir pravih načina brendiranja važan je za poslovni uspjeh. I vi možete pronaći najbolju kombinaciju koja će odgovarati vašem poslovanju i podići ga na viši nivo. Najvažnije je zadržati suštinu vizije proizvoda kako biste dugoročno razvili učinak svijesti o kvalitetama i namjeni vašeg proizvoda.
Što je sve potrebno?
Započnite s analizom pozicioniranja proizvoda – kome, kako, zašto želite ponuditi svoj proizvod ili proizvode.
- Definirajte ključne pojmova o kojima ovisi prodaja proizvoda
- Zamislite vizualni stil linije proizvoda
- Osmislite naziva brenda te dizajn logotipa (općenito za vaše poslovanje ili posebno za određenu liniju proizvoda)
- Odredite koje boje želite koristiti
- Odaberite dizajn ambalaže proizvoda
Pakiranje proizvoda
Dizajnom ambalaže morate biti zadovoljni i vi koji stvarate proizvod, jednako kao i oni koji ga kupuju. Svakako, najveću pozornost prilikom izbora ambalaže posvetiti ćete kriterijima koje zahtijeva sam proizvod (veličina, oblik, materijal…). No ne zaboravite sagledati širu sliku, te razmislite kako biste pakiranje što bolje prilagodili vašem brendu. To može biti izbor boje u skladu sa vašim logom, otisak loga na pakiranju ili kombinacija oboje. Izbor je na vama, a za što god se odlučili zasigurno će vas istaknuti u odnosu na uobičajena i nepersonalizirana pakiranja. Ideje kakvo pakiranje odabrati možete potražiti ovdje.