Danas je personalizacija glavni alat za postizanje originalnosti, a proizvođači se, bez obzira u kojoj su industriji, natječu u načinima na koje će što bolje pozicionirati na tržištu i prilagoditi kupcu.
Zašto personalizirati?
Psiholozi kažu da privlačnost personalizacije proizlazi iz dva ključna faktora – potrebe za kontrolom i informacijske preopterećenosti. Potrošači žele imati osjećaj da su posebni, te da njihove potrebe nisu zadovoljene univerzalnom metodom po načelu jedna veličina odgovara svima. Također ne žele biti zatrpani nepotrebnim informacijama na koje će samo izgubiti dragocjeno vrijeme.
Ne personaliziraju se samo proizvodi, već i usluge. Primjerice, iznajmljivači mogu svojim gostima nuditi posebne aranžmane, kreirane isključivo za njih i prema njihovim potrebama.
Personalizacija vam dodaje vrijednost i ističe vaš proizvod među konkurencijom
Nuđenjem vašeg personaliziranog proizvoda stvarate dodatnu interakciju s kupcem uključujući ga u dizajn samog proizvoda. Na taj način stvarate povjerenje od strane kupca prema vašem brandu i dajete vašem proizvodu dodatnu vrijednost kroz ambalažu samog proizvoda. U konačnici, individualnim pristupom pospješujete vlastitu prodaju.
Važno je da je personalizacija kvalitetna po kupca, ali i jednostavna kako vam ne bi opteretila poslovanje. Takvu personalizaciju moguće je ostvariti kroz pakiranje proizvoda, bilo da se radi o kutijama za torte, pakiranjima za slatke i slane delicije, vrpcama za pakiranja, ili bilo čemu drugome što je dio vašeg brenda.
Ispišite vaš logo ili slogan na pakiranje ili vrpce kako bi vas kupci pamtili i po imenu, i po prekrasnom pakiranju. Inspiraciju u vidu personaliziranih traka za umatanje možete potražiti ovdje.